• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

tillfälligt lån? var?

HejHejHejHej

Viktig medlem
Poäng: 7
Blev medlem
1 November 2012
Meddelanden
61
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
behöver lösa några småkrediter, får 25.000:- den 25 november men behöver fixa detta nu så jag slipper inkasso.

vilka erbjuder lån på cirka 10.000?
jag har ett gammalt lån på cashbuddy som jag har lite kvar att betala på, men där är det ingen brådska.

har en anmärkning, tyvärr tyvärr sedan feb 2011 på 2000:-
liten tuff period då men tyvärr bad jag inte familj om hjälp dum som man var.

gärna någon som inte tar uc, tips ?

nödkontanter? uc? anmärkning ok?
cash2you? uc? anmärkning ok?
onea? anmärkning ok?
 
Senast ändrad:
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

aclc

V.I.P
Poäng: 227
Blev medlem
5 Oktober 2012
Meddelanden
483
Mottagna reaktioner
79
Poäng
227
Jag hade testat big bank. Dom tar uc men är bra att ha att göra med. Fick mitt lån höjt från 10000 till 50000 kr idag. Jag har typ 50 uc förfrågningar.
 

JGB

Viktig medlem
Poäng: 22
Blev medlem
12 April 2011
Meddelanden
92
Mottagna reaktioner
2
Poäng
22
Är det nödvändigt att betala innan det går till inkasso då om du vet att du får pengar att betala med sen? Blir nog bara dyrare för dig i längden att ta ett nytt lån och betala av det istället för att betala lite mer för inkassokostnad om det inte hinner gå längre än så. Hos inkasso kanske du t o m kan få betala av om du behöver någon vecka till på dig.
 

thunders62

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
11 Augusti 2012
Meddelanden
34
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
jo

Vem skriver alla påhittade inlägg på detta forum? Big bank höjer inga lån.
Någon vill luras att ansöka hos dem.

Varför skulle dom inte göra det? Om dina förhållanden ändras och en ny UC visar på betydligt högre inkomst, så är det klart dom kan höja lånet om du söker om det. Det kan andra också om du söker om det.

Kan jämföra själv: För tre veckor sen avslag på 20 000 hos Nödkontanter. Förra veckan beviljat 100 000 kr hos BigBank.
 

aclc

V.I.P
Poäng: 227
Blev medlem
5 Oktober 2012
Meddelanden
483
Mottagna reaktioner
79
Poäng
227
Ja varför skulle dom inte höja? Klart dom gör. Dom är bra att prata med där. Jag pratade med en Erik. Visst är räntan hög men jag fick med löst alla inkassokrav och smslån. Jätteskönt.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Berättade du för ERIK, att du hade inkassokrav, skulle han lösa dom åt dig?
Jag har inkassokrav, och skulle låna hos Big Bank, fick inte det när jag uppgav vad jag har, vi mailade och hade telefonkontakt i en vecka, till sist hade lånkomitten bestämt sig, enligt ERIK, att jag inte fick låna pga inkassokrav, löjligt!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp